piątek, 11 listopada 2016

Miejskie Życie - moja opinia cz.1

Hej, hej, hej! :D
Dziś przychodzę do Was z zupełnie innym postem. Nie miałam wcześniej takiego wpisu na blogu, więc nadszedł czas!:D Przedstawię tu zalety oraz wady najnowszego dodatku do The Sims 4, czyli Miejskie Życie. Pamiętajcie, że to moja opinia. ;)
Jak coś, to jest Marta, simka, z którą poznawałam nowy dodatek.
Zacznijmy od CASa. 
  • Fryzurom większości mówię NIE. Podoba mi się tylko jedna. Będziecie mogli ją zobaczyć na dalszych screenach.;)
  • Ubrania są bardzo różnorodne, kolorowe i wzorzyste. Niektórym mogą się one wogóle nie podobać, a inni mogą być nimi zachwyceni. Ja jestem pomiędzy. Są naprawdę ładne rzeczy, (np. bluzka i dżinsy, które moja simka ma na sobie) które moim simom będę ubierać, ale są też takie, które wiem, że nigdy im nie dam.
  • Jest nowa aspiracja, którą fajnie możemy spełnić w San Myshuno.
  • Dwie nowe cechy napewno wzbogacają naszą rozgrywkę - wegetarianizm i nieprzystęóność.
Tryb budowania
Tutaj najmniej się wypowiem. 
  • Zakochałam się w lampach, haha.:D
  • Toaleta, która może robić naszym simom masaż i może zostać naszym przyjacielem mnie całkowicie rozwaliła! :D
  • Ogólnie rzecz biorąc to nie jest nie jest źle, leczy wydaje mi się, że trochę tego mało. :/
  • Bardzo nie podobają mi się te zniszczone meble oraz tapety, według mnie są one niepotrzebne.
San Myshuno
  • Na pierwszy rzut oka widać, że jest to wielokulturowe miasto. Różni simowie, różne style, różne kolory. :D
  • Miasto ciągle tętni życiem. To jakieś festiwale, to konkursy karaoke.
  • Budki z jedzeniem! Dla mnie jest to mega opcja. Praktycznie przy każdej parceli w tym mieście jest taka budka. Jest to super rozwiązanie, gdy jesteśmy z simem na mieście, a on jest głodny. Nie musimy wracać do domu, aby zaspokoił swoją potrzebę i dopiero ruszać dalej. No i możemy się targować. Coś dla tych, którzy mają mało funduszów. :D 
  • Żywe posągi - możemy je oglądać lub sami nimi być! Tak samo z grajkami ulicznymi. Można sobie dorobić trochę simoleonów. :D
  • Koszykówka to jest to, co pokochałam w simasach!
  • Ogólnie miasto jest bardzo ładne, ale dla mnie nie przebije Windenburga! <3
Mieszkania
  • Jestem nimi szczerze zachwycona!
  • Dzięki cechą, które posiadają każde mieszkanie ma swój charakter. W jednym nawiedzają duchy, w innym sprzęty się szybko psują.
  • Fajnie, że sąsiedzi do nas często przychodzą w różnych sytuacjach.Np. gdy moja simka robiła śniadanie, to do jej drzwi zapukał sąsiad z tekstem "Co tak pięknie pachnie na korytarzu! Czy mógłbym wejść i zobaczyć?" Oczywiście nie dokładnie tak, ale myślę, że mnie zrozumieliście. :D
  • Mega opcją jest to, że możemy dać przyjacielowi klucz do mieszkania.^^
  • Może jestem dziwna, ale podoba mi się, gdy simowie wynoszą śmieci do zsypu. xd
  • Można mieć w mieszkaniu niechcianych lokatorów - szczury!
  • Podoba mi się opcja, że niektóre mieszkania mają dwa poziomy -  parter i piętro.
  • Z okien możemy mieć piękny widok.
  • Nie można samemu zbudować bloku co jest wielkim minusem! :(
    Umiejętności i kariery
  • Umiejętność śpiewania bardzo mi się podoba. :D Na początku simowie strasznie fałszują (katorga dla uszów!), ale gdy już mają wysoki poziom to można z przyjemnością tego słuchać. ;)
  • Wow! Aż trzy nowe kariery! Mieliście podobną reakcję do mnie? ;D Jest to serio dużo, w Witaj w Pracy była ich taka sam ilość, a był to dodatek poświęcony w szczególności pracy. Mega jest to, że można pracować w domu wykonując zadania do pracy i ma się na to cały dzień, bo nie zawsze nasz sim jest w odpowiednim nastroju, aby iść tam. :/
***
(Hej, a ty o czymś nie zapomniałaś? Gdzie dzielnice? ) O dzielnicach będzie osobna część, bo chcę dokładniej każdą opisać (w skład tego wchodzą również festiwale). Coś czuję, że się w nastęónym poście o tym dodatku rozpiszę, haha. :D Co uważacie o takich postach? ;)
A Wam podoba się najnowszy dodatek? Co o nim sądzicie? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach, chętnie poczytam. ;D
Trzymajcie się! ;***

10 komentarzy:

  1. Mi osobiście bardzo spodobał się nowy dodatek. Wreszcie nie muszę męczyć się z budową domu od zewnątrz tylko mogę skupić się na nim od wewnątrz ( co sprawia mi większą przyjemność) Bardzo podobają mi się nowe kariery oraz cechy dla simów jak i dla mieszkań :) Wszystko jest dopracowane! Nic mi się nie zacina i chodzi tak jak powinno. Jedyną rzeczą która nie podoba mi się w owym dodatku to właśnie "CAS". Jest on kompletnie nie w moim stylu, choć tak jak powiedziałaś można znaleźć kilka ładnych ubrań. Jeżeli chodzi o poniszczone meble są one przeznaczone dla mieszkań z cechą "do remontu" i będą sprawdzać się świetnie dla sima, który nie ma wielu funduszy więc moim zdaniem te meble są idealne. Jak dla mnie w Twoim poście jest zbyt mało zdjęć, które są dosyć ważne w takich postach/wypowiedziach i dość często powtarzają się te same słowa. A i jeszcze pytanko, gdzie jest ta fryzura, która Ci się podoba? Bo miała być na dalszych zdjęciach ale chyba jej nie ma :/.. Reszta jest okey :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tutaj jeszcze przykład jeżeli chodzi o te powtarzające się wyrazy. "Są naprawdę ładne rzeczy, (np. bluzka i dżinsy, które moja simka ma na sobie) które moim simom będę ubierać, ale są też takie, które wiem, że nigdy im nie dam."

      Usuń
    2. Ja też o wiele bardziej wolę w simsach urządzać wnętrza. :) Dziękuję za wyjaśnienie z tymi meblami, jeżeli chodzi o zdjęcia to będzie ich więcej w następnej części o tym dodatku, dlatego że podczas rozgrywki bawiłam się w fotografa, hah. :D Myślałam, że nie będę dzielić tego posta na części, w początkowej wersji miał być to jeden długaśny wpis, lecz nikomu nie chciałoby się tego czytać xd. Tak, nie pokazałam tej fryzurki z wcześniej wymienionego powodu. :) No niestety jeszcze miewam problem z tym, że często powtarzają się u mnie te same słowa, ale pracuję nad tym .:)
      Również pozdrawiam. ;***

      Usuń
    3. Fajnie, że odpisałaś. Przez chwilę bałam się, że obraziłaś się za te małe poprawki ^^

      Usuń
  2. Fałsz? No co ty... Moje to od razu jak gwiazdy estrady śpiewały xD A co do tych odwiedzin sąsiadów, to są serio fajne :D Nie masz pojęcia jakie było moje zdziwienie kiedy do moich drzwi zapukała sąsiadka żeby skorzystać z prysznica, bo jej się zepsuł ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie twoją minę, haha. :D Simowie mnie czasami rozwalają. xD
      Pozdrawiam. <33

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie zakupiłam tego dodatku, ale na pierwszy rzut oka bardzo mi się podoba i liczę, że dostanę go na święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki, abyś go dostała! :D Myślę, że byłby to udany prezent. ;D
      Ściskam! <3

      Usuń
  4. Nareszcie przeczytałam !!! Bardzo mi się spodobało, musimy kiedyś razem pograć;)

    OdpowiedzUsuń