poniedziałek, 31 października 2016

Opiekunka #8 HALLOWEEN!

Hejka! <3
Dziś jest Halloween, dlatego z tej okazji postanowiłam przygotować tematyczny post o tym, ;D Zapraszam do czytania,;***
***
Od południa zaczęły się przygotowywania do przyjęcia halloweenowego. Każdy chodził w tę i we wtę, a w całym domu panował rozgardiasz.
Vanessa i Jolanta piekły różne słodkości dla gości.
Claudia chodziła po ogrodzie i salonie, i dekorowała wszystko.
A Kacper i Katherine... Próbowali słodyczy.
Wraz ze zmierzchem przychodził klimat przyjęcia.
Oraz goście! Claudia stała przy wejściu i witała swoje przybyłe przyjaciółki.
Vanessa obserwowała wszystkich. 
Każda osoba zdawała się szczęśliwa.
Jednak jedna twarz z gości wydawała jej się znajoma.
V : "Te niebieskie oczy, blond warkocz... Elsa?!"
Dziewczyna szybko podbiegła do swojej byłej podopiecznej i wyściskała ją.
V : Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że tutaj przyszłaś! Stęskniłam się. Opowiadaj, co tam u ciebie słychać?
E : Ja też tęskniłam, byłaś najlepszą opiekunką jaką miałam! U mnie nic ciekawego.
Na dworze
jak i w domu wszyscy miło spędzali czas.
V : "Już od jakiegoś czasu mnie to zastanawia, muszę się go zapytać."
V : Hej, wiesz co, mam do ciebie pytanie.
K : O co chodzi?
V : Moglibyśmy wyjść na zewnątrz?
K : Oczywiście.

V : Ostatnio widziałam ciebie i Darię w parku. Czy wy... no wiesz..
K : Czy jesteśmy razem? Tak, po wielu latach wróciliśmy do siebie.
V : Już wcześniej byliście parą?
K : Za czasów liceum.
K : Coś ty masz taką minę? Zazdrosna o mnie?
V : Chciałbyś!
K : Spokojnie o pani! Zawsze jestem do twych usług!
V : Zawsze musisz mnie rozmieszać? I trzymam za słowo!
Kacper zbliżył się do szarowłosej i szepnął jej do ucha.
K : Taka jest moja rola, my lady.
Vanessa uśmiechnęła się i przytuliła bruneta. Cieszyła się, że ma takiego kogoś jak on, lecz w głębi niej była mała dziurka. Wypalił ją smutek.
Claudia : Wróżka i pirat? Niezłe połączenie!
K : Claudia!
C : No co! Mówię prawdę!
***
A Wy jak spędzacie Halloween, czy może nic takiego z tej okazji nie robicie? Chodzicie po cukierki, a może wybieracie się na imprezę? ;D
Dziękuję za ponad 3000 wyświetleń. Loff Was! <33

15 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę jeszcze większych sukcesów!^^
    Happy Halloween! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Loff Ciebie też <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie obchodzę Halloween. Ale nawet gdybym obchodziła, to nic bym nie zrobiła bo jestem chora i leżę w łóżku :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, w końcu Opiekunka ^.^. Ekstra post, jak zawsze :* Masz zamiar zrobić serię, takiego "first looka" z Miejskiego Życia? Bo skądś wiem, że go masz -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dawno nie było Opiekunki za co przepraszam!:C Z "first lookiem" to zobaczymy.:D Gdy wszystko odkryje i ogarnę w Miejskim Życiu to chciałabym zrobić taką jakby recenzje.^^
      Pozdrawiam!<33

      Usuń
    2. Ja też drogi kumie (za dużo Kszyszakuf) XD

      Usuń
  5. Impreza wyszła super, sama chciałabym się na niej znaleźć :D Obchodzę Halloween, ale raczej w szkole niż z rodziną.
    ,,[...]my lady."
    JDHJSUSGAVNZLSPSISYAFVAVAFQUATSGBSNDLSPQOQIWYSGSG
    OJEZUKOCHAMZAWAŁ
    XD
    Post bardzo mi się podobał, oby więcej miraculousowych podtekstów ;D Buziole, ściskam mocno! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdanie wypowiedziane przez Kacpra powinno być z dedykacją dla Ciebie, haha. :D
      Pozdrawiam cieplutko. <3

      Usuń
  6. Szkoda, że dopiero teraz przeczytałam , ale świetna!!! I ten tekścik z MIRACULUM!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście wiesz kto piszę ?^^

    OdpowiedzUsuń