niedziela, 9 października 2016

CAS : Day&Night / Collab z Migotką :D

Hejka kochani! ;***
Dziś przedstawiam wraz z Migotką collab! ;D Jak możecie zauważyć, zrobiłyśmy dwie simki : jedna przedstawia dzień, a druga noc. Ja zrobiłam dzień. Zapraszam.^^
***

Oto Sylvia Day!
Tak prezentuje się jej twarzyczka. Ma proste, blond włosy i niebieskie oczy. Makijaż jest prawie niewidoczny.
Gdy simsy mi się włączały, zastanawiałam się, co kojarzy mi się z dniem? Pierwsze co mi przyszło na myśl to słońce, dlatego stroje mojej simki są w odcieniach jasnych, a dominującym kolorem jest żółć w różnych odcieniach. ;)
W tym stroju wygląda zupełnie jak słońce - cała błyszczy! Na pewno na jakiejś uroczystości byłaby zapamiętana.:D
Makijaż tu jest znacznie mocniejszy i widoczniejszy.
Sportowy - krótka góra i żółte spodenki idealnie mi do niej pasują! :D
Tu Sylvia make up ma taki sam jak w stroju codziennym. ;)
I tu teraz pytanie : jak śpi Dzień? ;D
100% natural.
Na imprezę simka prezentuje się tak. Oczywiście w jasnych barwach.;)
Tutaj tak jak w oficjalnym pojawiły się cienie i kolor na ustach.
A na basen mój ulubiony strój kąpielowy. :D
***
Bardzo dziękuję Migotce za wykonanie ze mną collabu.;*** Serdecznie zapraszam do niej, aby zobaczyć, jak wykonała Noc : [link]
Do następnego! <33

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła Ci simka, uważam nawet że lepiej niż mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I również dziękuje za collab <3

      Usuń
    2. Czy na wiem, czy lepiej... Uznajmy, że nam obu się udały!:D
      Pozdrawiam.;***

      Usuń
  2. Piękna Simeczka! 😍 Bardzo podoba mi się jej twarz i sukienka w codziennym ^^ Ściskam mocno! <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.:D Sukienka w codziennym jest rzeczywiście boska! Zachęcam do pobrania.:D
      Pozdrawiam.;***

      Usuń