środa, 5 października 2016

2500 WYŚWIETLEŃ! Specjal

Kochani!
Niedawno na moim blogu wybiło 2500 wyświetleń. Wow... To jest wspaniałe! Wy jesteście wspaniali! Dziękuję wszystkim osobom z osobna (masło maślane :P) za każde wyświetlenie, za każdy komentarz. Mam najlepszych Czytelników! :D

 Postanowiłam, że z tej okazji zrobię specjal. Może niektóre osoby się zdziwią, że na taką nieokrągłą liczbę, ale 2500 to jest połowa 5000 i jedna czwarta 10000! Mam nadzieję, że kiedyś (kiedyś, kiedyś, kiedyś) na moim blogu zaistnieją takie liczby wyświetleń. ;) Ale przejdźmy do specjalu, a jest nim... GENETICS CHALLENGE Jeszce na żadnym blogu tego nie widziałam, ale na YT jest tego pełno, więc pomyślałam, czemu nie podjąć się tego wyzwania? Zapraszam! :D
***
 Na początek wylosowałam sima, który będzie ojcem.
 Potem wszystko losowałam...
 ...i powstał taki oto sim!
 Nie jest najgorszy.
Następnie przyszła pora na matkę.
 Znów poklikałam.
Ta fryzura jest po prostu piękna! xD
Eee! Myślałam, że wyjdą jakieś karykatury, a tymczasem jest nawet, nawet. Przyznam, iż najbardziej bałam się uszów. :P To teraz pora na córkę!
 Włoski ma po mamie. ;D
 Tak wyglądała jako dziecko.
 A tak wygląda jako nastolatka! Ciekawie, ciekawie...
No to teraz czas na metamorfozę!:D
 Ta dam! Tak prezentuje się nasza simka po zmianie.
 Jak dla mnie wygląda duuużo lepiej, a według Was? ;)
Profil. :P
Strój codzienny jest prosty - sukienka i buty na malutkim obcasie.
W oficjalnym chciałam trochę podkreślić jej kolor oczu, więc dałam jej miętową sukienkę. Makijaż pozostał taki sam. ;)
 W sportowym jest no make up. :D
Tą simkę ubrałam (jak na mnie) bardzo kolorowo i jasno, ale takie kolory mi do niej pasują. ;)
 Do snu simka ma uroczą, różową piżamkę z Pinkie Pie.^^
Na imprezę dałam jej już cień do powiek, ale strasznie żałuję, że nie mogła mieć żadnej pomadki z kolorem. :( Po prostu ma duże usta i wyglądałaby jak klaun.
Czarno biały crop top, czarne szpilki, a żeby to przełamać, dałam żółte spodnie. :D
Do pływania znów zielono! :D
***
Podobała się Wam specjal? ;D
Jeszcze raz BAAAARDZO dziękuję i trzymajcie się!;***

12 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    To uczucie, kiedy nudzisz się i wchodzisz na bloggera i takie "nie ma nic nowego", strona Ci się odświeża i takie "oooo, jednak jest" :)
    W każdym razie, fajny challenge, trochę się nie orientuje ale jest fajny, oraz przede wszystkim życzę dalszych sukcesów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze na czas!:D
      Dziękuje bardzo!;*** I pozdrawiam.^^

      Usuń
  2. Gratulacje ^^ Na pewno już niedługo będzie 10 000 wyświetleń :D Fajny challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Winszuję! ;D Nim się obejrzysz, to 2500 dołączy jeszcze jedno zero ^^ Bardzo lubię takie mini challenge, mam nadzieję, że w Twoim wykonaniu zobaczę ich więcej ;) Ściskam moocno, Zosiu! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za wszystkie cieplutkie słówka!<33 Wiesz, jak wywołać uśmiech na mojej twarzy.^^

      Usuń
  4. Mi się podobał specjal :) I gratuluje ilości wyświetleń <3 Czekam aż dobijesz ich aż 5000!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow Zosia gratulejszyn! Tylko czekać na więcej. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Też bym tyle chciała :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!;D Nie wiem, ile masz wyświetleń, ale każdy zaczynał od małych ilości.:)

      Usuń