piątek, 24 marca 2017

The Sims 4 CAS #5 : Dakota z modami!

Witajcie moi kochani w dzisiejszym poście!;)
Postanowiłam, że Dakotę, którą zrobiłam w "no cc challenge", zrobię teraz z modami. Ja byłam bardzo ciekawa, jak simka będzie się z nimi prezentować, a Wy?;D
Zapraszam do czytania.<3
***
~~~
Tak, to ta sama Dakota! Wygląda zupełnie inaczej, prawda?:) Jedyna rzecz, której u niej nie zmieniałam to oczy, ponieważ ten kolor idealnie mi do niej pasuje. Jeżeli chodzi o rysy twarzy to absolutnie nic nie zmieniałam (oczu, ust, brwi także). 
A tutaj porównanie. Ogromna zmiana!
Codzienny
Właściwie nie wiem, co mogę napisać o tym stroju. Powiem jedynie, że bardzo mi się on podoba!:D
Oficjalny
Jak ja uwielbiam pomadki z modów!<3
Z pozoru ta sukienka  wydaję się codzienna, lecz w połączeniu ze szpilkami, złotym naszyjnikiem oraz czerwienią na ustach jest idealna na strój oficjalny.
Sportowy
W sportowym (jak na mnie) standardowo błyszczyk.:)
Tutaj zmieniłam tylko fryzurę, bo ten komplet naprawdę mi się podoba.^^
Do snu
Do snu zmieniłam Dakocie włosy na rozpuszczone oraz trochę rozczochrane, bo kto ma perfekcyjną fryzurę, gdy śpi?;D
Dałam simce mój ulubiony zestaw śpiocha, jeżeli chodzi o mody, czyli dużą bluzkę oraz grube skarpety.
Imprezowy
Makijaż z oficjalnego bardzo mało różni się od tego w stroju imprezowym - jedynie czerwień szminki jest bardziej żywsza.
No przyznam się, że tu odpicowałam Dakotę, ale tak pięknie wygląda w tej białej sukience!<3
Kąpielowy
Simka bez make upu również wygląda bardzo ładnie.^^
Mam bardzo mało pobranych strojów kąpielowych do simsów, bo te z gry są naprawdę bardzo ładne.
***
Co myślicie o przemianie Dakoty?:) Będzie mi bardzo miło, gdy zostawicie komentarz!:D
Buziaczki.;**

6 komentarzy:

  1. Urocza simeczka, fajna metamorfoza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jestem naprawdę szczęśliwa, że spodobała Ci się metamorfoza!^^
      Buziaczki.;**

      Usuń
  2. Zakochałam się! *.* Bez modów też piękna, ale obecnie powala, aww! Bardziej kobieco i sexi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpierw chciałam ją przerobić, tak aby ubrania były bardzo podobne do tych od EA, ale.. No cóż, zaszalałam!:D
      Ściskam.<3

      Usuń
  3. Śliczna 💗 Dawno nie gralam w Simsy... Muszę do tego wrócić 💎💎💎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!:D Po dłuższej przerwie ma się więcej chęci do gry, przynajmniej ja tak mam.:)
      Pozdrawiam cieplutko.;**

      Usuń