niedziela, 19 marca 2017

The Sims 4 NO CC CHALLENGE

Hej wszystkim!
Dawno nie było tutaj jakiegoś wyzwania, co?:D Jak wiecie po moich simach, uwielbiam używać modów w grze i naprawdę ten challenge będzie dla mnie trudny. Już tak się do nich przyzwyczaiłam, że praktycznie nie wyobrażam sobie grania bez nich.:P Chcecie zobaczyć, jak mi poszło? 
Zapraszam do czytania!;**
***
***
Łatwo nie było, ale zrobiłam simkę bez ani jednego moda *kłania się*! Nie jest ona może najpiękniejsza, lecz starałam się.:) Gdy już wiedziałam, że zrobię to wyzwanie byłam pewna, że dam mojej simce te włosy, są cudowne!<3 Dakota ma ciemniejszą karnację oraz zielone oczy, które, według mnie, w fajny sposób ożywiają jej twarz.
Tak wygląda w stroju codziennym. Postawiłam na bardzo klasyczny ubiór, czyli czarny T-shirt, jasne dżinsy oraz wyższe, ciemne buty. Jeżeli chodzi o dodatki, posiada tylko zegarek, który swoją drogą jest bardzo ładny. Wcześniej dawałam simkom jako ozdoby na ręce tylko bransoletki, ale chyba to zmienię.;)
Uwielbiam dawać moim simkom akcent kolorystyczny na usta, więc ubolewam, że tak fatalnie na Dakocie wyglądały wszystkie pomadki z gry. :/
W stroju oficjalnym simka wygląda naprawdę cudnie.<3
A tak  przedstawia się Dakota bez ani jednego grama makijażu.:D
Akurat ze strojem sportowym nie miałam problemów, bo te z pakietu "Dzień w Spa" baardzo mi się podobają.
Tak, nie mogłam się oprzeć kapciom-królikom.^^
Na imprezę dałam simce mocniejszy makijaż niż w innych strojach.
Piękno tkwi w prostocie. To zdanie najtrafniej opisuje ubiór szatynki.:D
***
Dzięki temu challenge'owi zauważyłam parę perełek w rzeczach w grze, lecz jest naprawdę mało ubrań, które simowie mogą założyć na co dzień. Sporo jest takich dziwacznych, nietypowych, z których prawdopodobnie nigdy nie skorzystam.:P
Jak sobie poradziłam z tym wyzwaniem?;) Czy chcielibyście, aby zrobiła Dakotę z modami? 
Czekam na Wasze opinie dotyczące tego posta!
Ściskam.<3

7 komentarzy:

  1. Przepraszam Was bardzo, ale kompletnie zapomniałam o stroju kąpielowym.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Simka bardzo urokliwa, z chęcią zobaczę jeszcze jddno wyzwanie tego typu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Simka bez modów wygląda lepiej niż niejedna stworzona z modami, piękna jest! Podziwiam ludzi, którzy robią ten challenge, bo ja totalnie bym nie potrafiła. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się zdziwiłam, że wyszła mi normalnie wyglądająca simka, haha.:D
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko.<3

      Usuń
  4. Myślałam, że bez modów się nie da O.o A jednak... Udało ci się! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama w to wątpiłam, ale teraz... Brawa dla mnie!xD
      Pozdrawiam.^^

      Usuń