niedziela, 11 grudnia 2016

Pół roku bloga, czyli Q&A

No i nastała ta chwila, dokładnie dzisiaj mija... PÓŁ ROKU BLOGA!
Wydaje mi się, jakbym parę dni temu pytała Milę (którą w tym miejscu pozdrawiam;**), aby pomogła mi założyć bloga. Właściwie, gdyby nie ona mogłoby mnie tutaj nie być, to dzięki niej poznałam blogosferę.^^ Prze bloga poznałam wiele wspaniałych osób (w szczególności pozdrawiam Candy <3) i ani razu nie żałowałam tej decyzji. Każdemu, kto waha się nad założeniem bloga, serdecznie polecam! :D I dziękuję Wam bardzo za prezent z tej okazji, 4000 wyświetleń! Uwielbiam Was!<33 Jest to wspaniałe uczucie, gdy robisz coś, co sprawia ci przyjemność i możesz dzielić się tym z innymi, i to zostaje docenione.;*
Tak ostatnio przeglądałam swoje posty i kurczę, wy mało o mnie wiecie! Postanowiłam, że półrocze bloga to będzie świetna okazja, aby zrobić Q&A. :D Możecie się pytać o co chcecie, mogą być to jakiekolwiek pytania, a ilość ich jest nieograniczona. Macie czas zadawania ich pod tym postem do 26 grudnia. ;)
Bajoooo!<3

16 komentarzy:

  1. No to gratuluję! :D
    Co prawda mój blog jest trochę starszy (za niedługo minie rok) to wiem jakie to wspaniałe uczucie :D Pytania zadam wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy świętować!;D Będę czekać na pytanka^^
      Buziaczki<3

      Usuń
    2. Dobra, zeszło się trochę dłużej niż wieczorem ale jestem! :D
      1. Wolisz jednoroże czy pegazy) (#iksde)
      2. Czy boisz się/bałaś się, że coś wypadnie spod łóżka?
      3. Wymień pięć rzeczy, dzięki których zapominasz o całym świecie.
      4. P9zdrawiasz kogoś? :D
      5. Czy osoby z Twojej szkoły wiedzą o tym, że masz bloga?
      6. Czy ktoś w z Twojej klasy prowadzi bloga?
      7. Polecasz? :D
      8. Życzę dalszych sukcesów!

      Usuń
    3. Ważne, że wróciłaś, haha.;D

      Usuń
  2. Może powiesz coś o swoich ulubionych filmach (chociaż ja już wiem, co będzie jednym z nich hehe). I o grach oprócz simsiorów ;D Największa lamo sytuacja? I nie wiem czemu, ale często zadaję to pytanie: Lubisz zapach benzyny? Ogólnie jakie zapachy lubisz? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz mam do ciebie wiele pytań! Lecz o wszystkie nie mogę zapytać. Ale jedno pytanie mnie korci najbardziej, a mianowicie...Czy lubisz Harrego Pottera? I czy masz chłopaka? Czy lubisz zapach benzyny? Ile masz lat? Czy mnie lubisz jako blogerkę? Czy lubisz grać w GTA? Czy czytałaś kiedyś mego bloga? Miłego odpowiadania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie możesz o wszystkie zapytać?;) I dziękuje za wszystkie pytania.^^

      Usuń
  4. A tak to nie było jedno pytanie. *;

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy birthday to your blog!
    Pytań nie mam , no chyba , że jak tam Opiekunka? ��

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Co robisz zazwyczaj o 22?
    2. Masz wiele przyjaciół, czy jednego najlepszego
    3. Jakie imię nosiło najwięcej twoich simek?
    4. Twoje pierwsze skojarzenie do imion: Sandra, Aniela, Eryk?
    5. Czy zgubiłaś się kiedyś na wycieczce szkolnej?
    6. Organizujesz urodziny dla przyjaciół?
    7. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
    8. Gdybyś mogła powiedzieć jedno zdanie do całej Polski, to jakie by ono było?
    9. Ulubiona gra przeglądarkowa?
    10. Kim są dla ciebie czytelnicy bloga?
    11. Ile masz osób w klasie?
    12. Twój znienawidzony przedmiot szkolny?
    13. Jesteś ogarnięta czy zawsze czegoś zapominasz?
    14. Jak masz na drugie imię?
    15. Piszesz niebieskim czy czarnym długopisem?
    16. Twój numer w dzienniku?
    17. Wolisz mieć szkołę na ósmą czy dziewiątą?
    18. Najładniejsze imię damskie wg ciebie? (polskie i zagraniczne)
    19. Lubisz spać w hotelach?
    20. Lubisz nosić spódnice i sukienki?
    21. Umiesz zrobić przewrót w tył?
    Pytanka te same co u wszystkich, nie jestem kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz! Jeżeli chcesz to mogę zapytać cię o jedno na początek! Czy lubisz odpowiadać na tysiące pytań, bo tyle ich mam!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Nie myślałaś nigdy o tym, żeby nagrywać na YouTube?
    2. Która część Simsów jest twoją naj?
    3. Gdybyś była zwierzęciem, to jakim?
    4. Twoja ulubiona YT'berka?
    5. Widzisz sukienkę czarno-niebieską czy biało-złotą? A może jeszcze inną? (https://i.ytimg.com/vi/ETrLeBYwbG8/maxresdefault.jpg)
    6. Twój ulubiony film (spoza YT)
    7. Myślałaś już, kim zostaniesz przyszłości? Jeśli tak, to kim?
    8. Najlepszy dodatek do The Sims? (chodzi o serię)
    To już chyba wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Gdybyś tworzyła siebie w TS4, jakie cechy byś sobie dała?
    2. Ulubiony kolor? :)
    3. Najlepsze zajęcie weekendowe.
    4. Co jest, według Ciebie, największą zaletą świąt?
    5. Ukochana książka, którą mogłabyś czytać w kółko (prócz Harrego! :D).
    6. Ile blogów obserwujesz?
    7. Polecisz jakiś? :D
    8. Wakacje w górach czy nad morzem?
    9. Ulubione imię żeńskie i męskie.
    10. Skąd pomysł na założenie bloga? Planowałaś to czy była to spontaniczna decyzja?
    11. Najzabawniejsza sytuacja, jaka Ci się przydarzyła.
    12. Co dostałaś na święta?

    Myślę, że to tyle ode mnie. Bardzo dużo wiem o Tobie z grupy i dlatego tak mało pytań, haha. Buziaki kochanie :*

    OdpowiedzUsuń