wtorek, 6 grudnia 2016

The Sims 4 CAS #4 / Mikołajki :D

Ho ho ho! Mikołaj Sophie Was dzisiaj odwiedziła! :D
Na wstępie chciałabym Wam wszystkim życzyć udanych Mikołajek.:**
Powracam do tej serii w stylu świątecznym, ktoś się cieszy? ;) Była przerwa, ale mam powód, lecz nie będę go zdradzać! :D
***
 Eva ma intensywne, niebieskie oczy, które kojarzą mi się z czystym niebem za dnia, średniej długości, rude włosy i piegi.<3
 Simkę starałam się ubrać w świąteczne kolory, czyli czerwień i zieleń, lecz bez przesady. ;) Czy może być coś lepszego niż gruby, wełniany sweter w chłodną zimę? ^^
W oficjalnym, jak zawsze u moich simek, makijaż jest mocniejszy.
Zawsze na Wigilię mam czerwoną bądź bordową sukienkę, dlatego tak też ubrałam Evę. :D Według mnie wygląda tu zjawiskowo. <3

A tutaj koszulka zielona jak choinka! Dobrze, że nie zażyczyła sobie lampek, aby ją opleść.:D
Ten pajacyk jest świetny! Nie mam nic więcej do dodania. ;D
Imprezowy!
Inna wersja pani Mikołaj, bo zielona. Może Eva przygotowuje się do show "Mikołaj szuka żony"?Czy podbije tym strojem jego serce?
 Na basen prosty, czerwony strój. ;)
***
Jeżeli będziecie chcieli, za parę dni dam linki do modów. Pamiętajcie, że możecie w komentarzach zostawiać swoje propozycje co do simek, które mogę zrobić w następnym poście z tej serii. ;)
Ściskam mocno Was wszystkich! <3

15 komentarzy:

  1. Pierwsza!! Simka jest prześliczna, szczególnie podoba mi się jej strój do spania :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję!xD Przekaże to Evie, haha.;D
      Pozdrawiam^^

      Usuń
  2. Śliczna ta Twoja Eva, bardzo kojarzy się ze świętami! Kocham strój codzienny i imprezowy, hihi. Buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja czekam na linki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś skorzysta.:D Pojawią się one w okolicach weekendu.^^
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
  4. Śliczna simka! Jej strój codzienny bardzo przypomina moj dzisiejszy ubiór ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jak trafiłam, haha!;D
      Pozdrawiam cieplutko^^

      Usuń
  5. Piękny strój oficjalny i imprezowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna simeczka , a ja gapa bo dopiero teraz tu zaglądam...:D

    OdpowiedzUsuń
  7. XD sama wiesz kto ;)

    OdpowiedzUsuń