sobota, 17 grudnia 2016

Świąteczny Tag

Hejo!:D
Jako iż świąteczny klimat opanował opanował świat, ten tag będzie bardzo pasował.;) Najpierw przeczytałam go u Oliwi, następnie u Clary, a potem u Julki, więc czemu ja mam go nie zrobić?:D
 Zapraszam!^^
***
1. Ulubiony świąteczny film?
Jako takiego nie mam, lecz lubię "Listy do M"^^ Jak byłam młodsza to co roku oglądałam świąteczny film z Myszką Miki, hah.;)
2. Ulubiony świąteczny kolor?
Czerwony! Najbardziej kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem, co można zobaczyć w kolorystyce bloga. :D
3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
Odświętnie. ;)
4. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
Ojeju, trudne pytanie! Nie potrafię na nie odpowiedzieć.:/ Nie lubię takich pytań!xd
5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Zawsze w Wigilię. :D
6.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Niestety nie, ale może kiedyś...
7.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Spać! Gdy tylko mam wolne śpię ile wlezie!xd Ale prócz tego (bo wiadomo, że cały ten czas nie śpię) lubię chodzić na łyżwy i nocować u przyjaciółek.^^
8.Jakieś świąteczne życzenia?
Chciałabym tylko, abym jak co roku, spędziła je w ciepłym, rodzinnym gronie.<3
9.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? 
Wszelkie przyprawy korzenne. :D
10.Ulubione świąteczne jedzenie?
Barszcz z uszkami oczywiście oraz makaron z makiem i bakaliami. To się chyba jakoś nazywało, lecz kompletnie nie pamiętam, jak. :P
***
Może ten tag nie była jakiś bardzo długi, lecz spodobał mi się.^^
Trzymajcie się, kochani!<3
PS Możecie jeszcze zadawać pytanka pod postem z Q&A!;**



11 komentarzy:

  1. Pytania zdam rano (jest 00 ok xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Sen! Przyda się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się zregenerować po codziennym wstawaniu o 6;D

      Usuń
  3. Elo! Po co ci prosiłaś nas o pytania? Nie zapiszesz ich na blogu i nie odpowiesz? Mam nadzieje że tak zrobisz! (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że na nie odpowiem. Bezsensu byłoby Was o nie prosić i nic z nimi nie robić. Napisałam, że czas ich zadawania jest do 26 grudnia, więc trochę logiczne jest to, że wcześniej posta z odpowiedziami nie dam.:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo tam napisałam coś źle! Wejdź proszę na mojego bloga i go skomentuj! Piszę o simsach!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to kiedy odpowiesz na nasze pytania?
    Pozdrawiam!
    jestnapisanemarysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń