niedziela, 8 stycznia 2017

Odpowiedzi do Q&A

Hejo!:D
Wróciłam yay! Tak się niezmiernie cieszę, że mój laptop znów jest sprawny do czegokolwiek.^^ No to co? Zaczynam z odpowiadaniem na Wasze pytanka! :D
***
Zacznę od pytań od Pauliny, która zadała mi je w prywatnej wiadomości ;)
1. Jakie masz sposoby na ciekawy/zachęcający post?
Jako takiego nie mam.:P Staram się tylko, aby nie był "pospolity", nie wiem, czy wiecie, o co mi chodzi. xd
2.  Która simka z twojego bloga podoba ci się najbardziej?
Bardzo podoba mi się Amelia, którą zrobiłam w serii "CAS". ;)
3. Jaki najśmieszniejszy odpał miały twoje simki, kiedy próbowałaś zrobić im screena albo próbowałaś z nimi coś zrobić?
Pewnego razu zapomniałam wyciągnąć póz z modów przed wejściem do simsów, aby zrobić posta. Chciałam zrobić screena, jak Rachel i Clara się przytulają, a one nagle zaczęły pozować. XD
4. Czy próbowałaś kiedyś zabić sima, bo ci się nie podobał? XD
Nie. xD
5. Masz swoją prywatną rozgrywkę?
Mam. :)
6. Lubisz robić "dramy' w swoich rodzinkach, np. mąż pije i porzuca dzieci itp.
Tak. Miałam taką rodzinkę, w której mąż odszedł od żony i 6 dzieci dla kochanki, heh.
7. Czy lubisz postacie nadnaturalne?
Tak. ;)
8. Jakich dodatków najbardziej oczekujesz?
Cztery pory roku, zwierzęta i coś na kształt "Nie z tego świata".^^
9. Który dodatek/akcesoria/pakiet nie podoba ci się najbardziej?
Wytworne przyjęcie. :/
10. Który dodatek/akcesoria/pakiet podoba ci się najbardziej?
Spotkajmy się ze względu na cudny Windenburg. <3
11. Czy twoi simowie organizują Wigilię i inne święta?
Tak, ale rzadko. :P

Pytania od Clary

1. Wolisz jednorożce czy pegazy? (iksde)
#Team Jednorożce
2. Czy boisz się/bałaś się, że coś wypadnie spod łóżka?
Pod łóżkiem mam szufladę, więc nie.
3. Wymień pięć rzeczy, dzięki którym zapominasz o całym świecie.
Książka, muzyka, simsy, dobry film, pisanie.
4. Pozdrowisz kogoś?:D
Pozdrawiam wszystkie osoby, które to czytają! :D
5. Czy osoby z Twojej szkoły wiedzą, że masz bloga?
Tylko 4 z całej szkoły, bo darzę je pełnym zaufaniem. :) I chcę,a by na razie tak zostało.
6. Czy ktoś z Twojej klasy prowadzi bloga?
Chyba nie, przynajmniej ja o tym nie wiem xd
7. Życzę dalszych sukcesów!
Dziękuję <3

Pytania od Queen Flower #Pograjmerciątko

1. Może opowiesz coś o swoich ulubionych filmach (chociaż ja wiem, co będzie jednym z nich, hehe) i o grach oprócz simsiorów?
Zdecydowanie na pierwszym miejscu, jeżeli chodzi o filmy jest seria "Harry Potter". Świat magii i czarodziejów to moje życie. <3 Uwielbiam też "Zaczarowana", "Alicja w Krainie Czarów", "Titanic"i "Aganist the sun". Te pierwsze zapewne znacie, ale mało kto wie o tym ostatnim. Jest to film o 3 lotnikach marynarki wojenej, którzy podczas lotu rozbijają się na południowej części Oceanu Spokojnego bez jedzenia i picia. Film oparty jest na faktach. Mimo, iż nie przepadam za filmami wojennymi ten bardzo mi się spodobał.:D
2. Największa lamo sytuacja?
Jestem wielką lamą, lecz nie przypominam sobie teraz żadnej takiej sytuacji. :p
3. Lubisz zapach benzyny?
Nie mogę powiedzieć, że go lubię, ale też nie, że go nie lubię. Zapewne nie zrozumieliście, o co mi chodzi, nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć. xD Jest mi obojętny. 
4.  Ogólnie jakie zapachy lubisz?
Zapach książek, powietrza po deszczu, róż, pieczonego ciasta oraz pierniczków.^^
Pozdrawiam:D
Ja również.;**

Pytania od Szalonadziewczyna

1. Czy lubisz Harry'ego Pottera?
Czy ja go lubię? Ja go ubóstwiam!
2. Czy masz chłopaka?
Nie. 
3.  Ile masz lat?
Nie powiem, haha! W najbliższym czasie nie chcę zdradzać swojego wieku. :P
4.  Czy lubisz mnie jako blogerkę?
Tak, :)
5.  Czy lubisz grać w GTA?
Nie gram. 
6. Czy czytałaś kiedyś mego bloga?
Czytałam. ;)

Pytania od KarmelQa

1. Co robisz zazwyczaj o 22?
Albo jestem na messengerze, albo się uczę, albo czytam. xd
2. Masz wielu przyjaciół czy jednego najlepszego?
Mam 4 osoby, które mieszkają blisko mnie i 4 internetowe, które mogę nazwać przyjaciółkami.<3
3. Jakie imię nosiło najwięcej twoich simek?
Zosia. Gdy byłam mniejsza często robiłam siebie w simsach. :D
4. Twoje pierwsze skojarzenia do imion : Sandra, Aniela, Eryk?
Sandra - koleżanka z podstawówki, Aniela - zawsze mi się z aniołem kojarzyło :p, Eryk - książę Eryk z "Małej syrenki". ;D
5.  Czy zgubiłaś się kiedyś na wycieczce szkolnej?
Tak. Jakoś tak wyszło, że podzieliliśmy się na 2 grupy i ja byłam w tej, która "zaginęła". xd
6. Organizujesz urodziny dla przyjaciół?
Już nie, organizowałam do 4 klasy.
7. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
Bardzo lubiłam bawić się lalkami.^^
8. Gdybyś mogła powiedzieć jedno zdanie do całej Polski, jakie by ono było?
Pamiętajcie, że najważniejszych rzeczy w życiu nie da się kupić za pieniądze, spędzajcie tyle czasu z rodziną, ile możecie, jeżeli jesteście uczniami, to nie przejmujcie się aż tak nauką, zamiast cały weekend uczyć się, wyjdźcie z przyjaciółmi na miasto, odstresujcie się po ciężkim tygodniu szkoły.
Długie to wyszło, ale miałam się zmieścić tylko w jednym zdaniu, więc jest tak, a nie inaczej!
9. Ulubiona gra przeglądarkowa?
Słodki Flirt. Właściwie to jest to jedyna gra przeglądarkowa, w którą gram.
10. Kim są dla ciebie Czytelnicy bloga?
Czytelnicy w dużej części tworzą mój blog. Motywują mnie komentarzami, dzięki nim jest tu, gdzie jestem. <3
11. Ile masz osób w klasie?
30.
12. Twój znienawidzony przedmiot szkolny?
Niemiecki zdecydowanie.
13. Jesteś ogarnięta czy zawsze czegoś zapominasz?
Ogarnięta Zosia to bardzo ładny przykład oksymoronu. :')
14. Jak masz na drugie imię?
Irena. Niektórym się podoba, inni się z niego śmieją, a ja jestem dumna, że mam na drugie Irena. Mam to imię po mojej babci, która jest najwspanialszą kobietą pod słońcem (razem z moją mamą). <3
15. Piszesz niebieskim czy czarnym długopisem?
Zawsze czarnym. Już tak się do niego przyzwyczaiłam, że dziwnie się czuję pisząc niebieskim. :p
16. Twój numer w dzienniku?
15. Jestem idealnie na środku. :D
17. Wolisz mieć szkołę na ósmą czy dziewiątą?
Codziennie mam na 8, czasami na 7:10, więc lekcje na 9 to naprawdę świętość. ;)
18. Najładniejsze imię damskie według ciebie (polskie i zagraniczne)?
Nie mogę się zdecydować na jedno, więc podam parę.
Z polskich bardzo podobają mi się :
- Dagmara,
- Magda.
- Zuza,
- Ania.
Z zagranicznych:
- Vanessa,
- Clara,
- Kate,
-Chloe.
19. Lubisz spać w hotelach?
Niezbyt.
20. Lubisz nosić spódnice i sukienki?
Tak.^^
21. Umiesz robić przewrót w tył?
Nie. Ja ogólnie jeżeli chodzi o sporty to bardzo mało potrafię. :p

Pytania od Nadulaa :3

1. Nie myślałaś nigdy o tym, żeby nagrywać na YouTube?
Kiedyś o tym myślałam. Obecnie ten pomysł poszedł w zapomnienie.
2. Która część Simsów jest twoją naj?
Grałam tylko troszkę w 2 i nie za bardzo ją pamiętam. Teraz wybór między 3 a 4. Hmmm... Wybieram 4! Dlaczego? Ze względu na grafikę i to, że simowie mogą robić wiele rzeczy na raz. I mam mniej bugów. Oczywiście brakuje mi otwartego świata, lecz pogodziłam już się z tym.
3. Gdybyś była zwierzęciem to jakim?
Możliwe, że kotem, a z wyglądu pudlem lub owcą ze względu na moje włosy, jeżeli to coś na mojej głowie można tak nazwać. xd 
4. Twoja ulubiona YT'berka?
Mrs Scarlett.
5. Widzisz sukienkę czarno-niebieską czy biało-złotą? A może jeszcze inna? 
Biało-niebieską-złoto-czarną. xD
6. Twój ulubiony film (poza YT)?
Wcześniej już się wypowiedziałam o nich.^^
7. Myślałaś już kim zostaniesz w przyszłości? Jeżeli tak, to kim?
Trudne pytanie. Zastanawiałam się trochę, lecz nieczęsto o tym myślę. Fotograf, fizjoterapeutka lub pediatra.
8. Najlepszy dodatek do The Sims (chodzi o serię)?
Cztery pory roku na 100%.

Pytania od Candy

1. Gdybyś tworzyła siebie w TS4, jakie byś dała sobie cechy?
Pierwsze, co mi przyszło na myśl to niezdarna (wszyscy moi znajomi to potwierdzą xD), wesoła oraz ambitna. ;)
2. Ulubiony kolor?:)
Niebieski.
3. Najlepsze zajęcie weekendowe?
Spotykanie się z przyjaciółkami! :)
4. Co jest, według Ciebie, największą zaletą świąt?
Spędzanie czasu z rodziną oraz pyszne jedzonko, hah.;D
5. Ukochana książka, którą mogłabyś czytać w kółko (oprócz Harry'ego!:D)?
Oprócz Harry'ego? Jak możesz! Byłby to  "Dom Tajemnic". Serdecznie polecam tą książkę wszystkim! :D
6. Ile blogów obserwujesz?
14.
7. Polecisz jakiś?:D
Polecę wszystkie. ;)
8. Wakacje w górach czy nad morzem?
Nad morzem. <3
9. Ulubione imię męskie i żeńskie?
Żeńskie wymieniałam, a męskiego nie posiadam. :p
10. Skąd pomysł na założenie bloga? Planowałaś to czy była to spontaniczna decyzja?
Najpierw naczytałam się blogów i mega mi się to spodobało, więc postanowiłam, że też dołączę do blogosfery. Potem miałam problem z nazwą, myślałam sporo czasu nad nią i o tym, czy na pewno chcę założyć bloga. Przemyślałam to wszystko i oto jestem. ;) Cieszycie się?:D
11. Najzabawniejsza sytuacja, jak Ci się przydarzyła?
Ojojojo, naprawdę sporo tego, a wszystko wynika z mojej niezdarności. :P Napiszę tą, którą ostatnio koleżanka mi przypomniała. Szłyśmy przez korytarz szkolny i nagle ktoś nas zawołał. Odwróciłyśmy się i ja jakoś dziwnie skoczyłam (podobno jak sarenka XD), zahaczyłam o drzwi i łup, leżałam na podłodze plackiem. Podobno komicznie to wszystko wyglądało.:')
12. Co dostałaś na święta?
Zawsze, gdy ktoś się mnie o to pyta to mam wrażenie, że się chwalę, a nie lubię tego.  Pozwólcie, że tego nie napiszę, no chyba że będziecie bardzo ciekwi to dopiszę, co dostałam. :)

Pytanie od Double

1. Pokażesz twarz?
Nie planuję tego jak na razie. :)
***
Juhu!
Napiszcie, czy dotrwaliście do końca. :D I gratuluję wszystkim, którzy to przeczytali. ;)
Trzymajcie się.;**




18 komentarzy:

  1. Niedawno kupiłam sobie 3 część Domu Tajemnic ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już od połowy października czeka na swoją kolej na półce.;D Szkoda, że to ostatnia część.:c

      Usuń
  2. Heri Pota życiem (ale książki o niebo lepsze niż filmy) <3 Niektóre odpowiedzi nam się pokrywają :D O "Domu Tajemnic" jeszcze nie słyszałam... Muszę nadrobić! A jeszcze z filmów polecam Ci "Gwiezdny Pył", to chyba JEDYNA ekranizacja, która uważam, że jest lepsza od książki. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki o wiele lepsze niż filmy, w których pominęli tyle rzeczy, że aż boli.:/
      Dom Tajemnic polecam z całego serca.<3
      To będę musiała obejrzeć ten film.:D
      Również pozdrawiam.^^

      Usuń
    2. A zwłaszcza w "Księciu Półkrwi". Ja nie wiem na czym oni się wzorowali jak ten film robili :p

      Usuń
  3. Mam wrażenie że, dawałam więcej pytań XD
    I ta wzmianka o "4 przyjaciółkach" awww :333
    Ja kiedyś zahaczyłam koszulką o klamkę i się dziwiłam czemu nie mogę przejść :')
    Zapach benzyny jest super XDD
    Pozdrawiam :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww.<3
      Ja zahaczyłam koszulką o poręcz schodów i prawie się wywaliłam.xd
      Ściskam.;**

      Usuń
  4. Hmmm Zosieńko czy ja przypadkiem nie wiem kim są te 4 przyjaciółki? Fajnie że coś takiego zrobiłaś alewiem o tb znacznie więcej hehe ( ͡° ͜ʖ ͡°). Musimy się umówić na sesję zimową xd. Koooooooooooochammmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trololololololololololo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Wiesz, wiesz.:D
      Ja wiem, że wy wiecie o mnie prawie wszystko i czasami się tego boję.xD
      Musimy, bo znów śniegu nie będzie i lipa.:C
      Buziaczki.<3

      Usuń
  5. Zosia!!!!! Za mało odemnie tych pytań!!!!!! Szkoda! Mogłam dać więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że będzie jeszcze okazja, abyś zadała pytania.:D
      Pozdrawiam.^^

      Usuń
  6. Oooo miło, że podoba Ci się moje imię!
    Juhu!, w sensie, że koniec? Znam to, bo sama zorganizowałam Q&A gdzie w sumie zostało zadane 292 pytania XD
    W każdym razie, super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje imię jest śliczne.<3
      Tak, to "Juhu!" oznaczało moją uciechę, że odpowiedziałam na wszystkie pytania.xD 292? Wow, podziwiam, że dałaś radę, serio!
      Dziękuję i pozdrawiam!;**

      Usuń
  7. Też lubię Mrs.Scarlett
    PS.fajny blog dodałam się do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę superowa!;D
      Bardzo mi miło.<3
      Pozdrawiam cieplutko.^^

      Usuń