poniedziałek, 22 sierpnia 2016

INFORMACJE+ANKIETA!

Witam, witam!^^
Tia, długo mnie tu nie było i od razu na wstępie chciałabym Was przeprosić za to, iż w poprzednim tygodniu nie było żadnego posta. Wyjechałam nad jezioro i  nie brałam tam laptopa, a internet tam to był cud! W piątek powinien pojawić się jakiś post. Szczerze to tęskniłam za robieniem postów, ale teraz odpoczęłam i mam mega power! ;D
Mam do Was pytanie odnośnie serii "Opowiadanie" na blogu.  W trakcie wyjazdu miałam dużo wolnego czasu i zacznę od początku całą opowieść. Dopracowałam bardziej fabułę i mam prawie wszytko zaplanowane. Te pierwsze dwie części będą takie same, lecz z innej perspektywy. Będę piać jako Magda i wymyślę (w końcu) jakiś tytuł. No i tutaj pojawia się pytanie.
Wolelibyście, aby ta seria była kontynuowana na blogu czy na Wattpadzie?
Taaak, nad tym też się zastanawiałam. Zrobię tak, aby było Wam wygodniej czytać, bo mi na przykład wygodniej jest czytać takie opowiadania na Wattpadzie niż na blogach. A żebym miała wszystko czarno na białym, zrobiłam ankietę, abyście tam zagłosowali.
ANKIETA KLIK
Macie czas na oddanie głosu do 31 sierpnia. Myślę, że tyle dni wystarczy (choć i tak zapewne wszyscy zagłosują w trzy dni xd). ;)
Zdjęcie, aby nie było pustki.
Do następnego! ;***

6 komentarzy:

  1. Wtt definitywnie! Tłumaczyć się chyba nie muszę? :D Lecę dalej wypisywać te 60 faktów (4 nominacje, Mamusiuboska) i 60 osób :P Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Well, na blogu :P
    A tak wgl, to o co chodzi z tym małym kotkiem, IRENO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś ta poza skojarzyła mi się z małym kotkiem. ;P

      Usuń
  3. Głos na bloga ;>

    OdpowiedzUsuń