środa, 10 sierpnia 2016

Runaway Teen Challenge #0

Witam, witam!^^
Przychodzę do Was z obiecanym zerowym postem, w którym przedstawię bohaterkę wyzwania "Runaway Teen Challenge"! Omówię również zasad. 
Zapraszam!
***
Oto Clara Willson.
Tak wygląda w codziennym,
piżamce oraz
na basen. ;)
Jej aspiracja : 
Cechy : 
- uwielbia naturę
- kreatywna
Na czym polega to wyzwanie?
Zaczynami wprowadzając TYLKO nastolatka na parcele.  Kodem musimy ustalić kwotę pieniędzy na 500 simoleonów. Nastolatek musi sam na siebie zarabiać, kopiąc skałki, łowiąc ryby, zbierając plony itd. Celem jest wybudować dom, w którym minimum jest  : sypialnia, salon, łazienka, kuchnia oraz, aby wyjść za mąż i mieć dzieci.
Zasady!
1. Gdy jedziemy na jakąś parcelę publiczną (muzeum, siłownia itd.) odejmujemy od naszych funduszy 10 simoleonów.
2. Sim nie może podjąć żadnej pracy.
3. Nie możemy rozmawiać z dorosłymi, młodymi dorosłymi oraz z emerytami, tylko z nastolatkami i dziećmi.
4.Nasz nastolatek nie może chodzić do szkoły.
5. Nie możemy korzystać z telefonu komórkowego, dopóki nie będziemy mieć telewizora (wtedy uznaje się, że mamy dostęp do elektroniki).
6. Sim może mieć tylko jeden strój do każdej kategorii, a może je dopiero zmieniać, gdy będzie posiadał szafę. I tutaj trochę zmienię. Jak zauważyliście dałam Clarze piżamę oraz strój kąpielowy, ponieważ uważam, że niehigienicznie jest spać i pływać w ubraniach, które nosi się na codzień (nawet jeżeli to simsy ;)).
***
I to tyle! Taki króciutki post z przedstawieniem postaci i zasad. ;D Może się powtarzam, ale nie wiem, kiedy pojawi się pierwszy "prawdziwy" post z tego wyzwania. Dlaczego? Ponieważ chcę, aby była jakaś ciekawa fabuła, a najpierw muszę ją wymyślić. Mam już parę pomysłów, ale muszę to wszystko zebrać do jednego. ;P A! Jestem jednego ciekawa : czy ktoś się spodziewał tego wyzwania? ;) Kończę już, bo zaczynam rozpisywać się na samym końcu.
Kisses and hugs!
CZYTASZ=KOMENTUJESZ



10 komentarzy:

  1. Pierwsza <3 Super simka i challenge ^3^ Czekam na 1 część (:
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Clara jest prześliczna! Co do wyzwania, obstawiałam go, jako jedną z możliwości :D Sama chciałam go wykonać, jednak (jak widać) zawiesiłam serię z powodu skasowania się save'a i po części braku pomysłu na szczegóły fabuły. Z niecierpliwością będę czekać na pierwszy post z Clarą! Przesyłam hektolitry weny i ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Clara Ci się spodobała. ;D Szkoda, że save Ci się skasował. ;( Z chęcią bym czytała. ;D Na pierwszy prawdziwy post czekaj cierpliwie, bo sama nie wiem, kiedy się pojawi.;P Za wenę bardzo dziękuję, przyda mi się! ;D
      Przyjmuję uściski i pozdrawiam ciepło!;***

      Usuń
  3. Clara jest śliczna, skradła moje serducho. :D Już nie mogę się doczekać pierwszego postu! Zapowiada się naprawdę ciekawie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Clara! :D
    Ja sama zamierzałam wykonać to wyzwanie, ale w końcu zrezygnowałam i zrobiłam rodzinę Martin ;)
    Życzę Ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Clara jest śliczna :* Czuję, że to wyzwanie będzie bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starać z całych moich sił, aby takie było! ;D

      Usuń