środa, 27 lipca 2016

Opiekunka #5

Witam witam!^^
Tu znowu ja, no bo któż inny jak nie ja na tym blogu? ;D 
Jesteście ciekawi, jaki prezent zrobiła Vanessa Jolancie? Tak? Więc zapraszam do czytania! 
***
 Kacper : Cześć mamo!
J : Synku! Niech no ja cię uściskam!
 Katherine : A oto i my! Najwspanialsze wnuczki na świecie!
Claudia : Ta dam!
J : Chodźcie tutaj!
J : Wytłumaczcie mi jedno. Jak wy się tutaj wszyscy tak nagle pojawiliście?
V : Ja i Kacper wszystko opowiemy.
~~~
2 TYGODNIE WCZEŚNIEJ...
V : "Niedługo są urodziny pani Jolanty, muszę wymyślić dla niej jakiś prezent... Już mam jeden pomysł! Zaproszę jej syna i córkę do Wierzbowej Zatoczki! Na pewno bardzo się ucieszy. Żaliła się ostatnio, że długi czas ich nie widziała."
V : "Wyszukajmy na Simsbook'u...Kacper Serducho... Jest!"
V : "Wyslę do niego wiadomość...
Cześć! Może się zdziwisz, że do Ciebie piszę, choć mnie nie znasz, ale mam pewną sprawę. Właściwie to jest bardziej prośba. Otóż jestem opiekunką Twojej matki - Jolanty Serducho. Jak wiesz, za dwa tygodnie są jej urodziny, więc szykuję dla niej prezent. Myślę, że ucieszyłaby się, gdybyś przyjechał do Wierzbowej Zatoczki i odwiedził ją. Daj znać, co o tym myślisz.
Tymczasem u Kacpra...
K : "Dawno nie sprawdzałem Simsbook'a. Pewnie mam mam parę nowych wiadomości."
K : "Sprawdzę to!"
K : "Jest tylko jedna od.. Vanessy Rossalyn? Kto to jest? Nie znam jej."
Syn Jolanty przeczytał wiadomość i zastanawiał się, ufać tej Vanessie czy nie? Wkońcu jednak podjął decyzję, że zaryzykuje i odpisał nieznajomej.
Cześć! Mimo iż Cię nie znam, zaufam Ci. Dzień po urodzinach mojej mamy przyjadę.
Świetnie! A mógłbyś wziąć swoją siostrę?
To niemożliwe.  Wyjechała. Za to mogę wziąć moje siostrzenice.
Jeszce lepiej! Jolanta mówiła, że są przekochanymi wnuczkami! To do zobaczenia.
~~~
TERAŹNIEJSZOŚĆ
 J : Bardzo wam dziękuję, że przyjechaliście tu. Dla mnie.
 Kat : W końcu są twoje urodziny, prawda?
 V : Koniec tego gadania! Idziemy!
J : No dobrze, dobrze.
~~~
W Parku Magnolii.
 Jolanta nie mogła się powstrzymać i od razu, gdy doszli na miejsce, zaczęła nawijać jak szalona. Wypytywała się wnuczki i syna o wszystko (dosłownie). Jak tam im się wiedzie życie, czy mają (jak to powiedziała) swoje miłoście, kiedy ze strony Kacpra może doczekać się wnuków, czy Katherin ma jakieś plany na przyszłość ...
 Po "przesłuchaniu" rodziny Jolanta zajęła na ławce miejsce Claudii, która poszła pobawić się na statku pirackim.
J : Niedaleko stąd jest jeziorko. Może byśmy połowili ryby na obiad, co wy na to?
Kat : Dziś jest twój dzień, na wszystko będziemy się zgadzać.
 Gdy dziewczyny zaczęły wędkować, Kacper wpadł na "genialny" pomysł. Zaczął przywoływać ryby.
 Kac : RYBY! RYBKI! TAŚ  TAŚ TAŚ! KICI KICI! CZAS NA OBIAD!
Wszyscy zaczęli się śmiać.
 Kat : Wujku! Twój sposób zadziałał! Złowiłam rybę! ;D
 Podczas gdy Jolanta robiła dla wszystkich obiad...
... jej syn rozbawiał wszystkie dziewczęta, a one nie mogły pohamować śmiechów.
 Vanessa ustąpiła miejsca seniorce, a ta znowu zaczęła zagadywać wszystkich wokół.
V : "Widać, że jest szczęśliwa i brakowało jej kontaktu z rodziną."
~~~
Po skończonym posiłku, Vanessa i Kacper mieli dla jubilatki jeszcze jedną niespodziankę. Postanowili przypomnieć jej młodzieńcze lata i zabrali ją do...
 J : Klub nocny? Po co tu jesteśmy?
 Kac : Żebyś się zabawiła i wytańczyła! 
 J : I nie wstydzicie się tutaj ze mną pokazać? Z taką staruchą jak ja?
 C : Babciu,
 C : ...jesteś najsuperaśniejszą staruchą jaką znam!
 J : He he. W takim razie chodźmy!
 Od razu po wejściu Vanessa uległa namową Claudi i zamówiła jej picie.
 V : JEDNA ORANŻADA!
 Gdy Claudia dostała swój napój, przyjęła pozę filozofa i zaczęła rozmyślać.
C : Hmm... Ta szklanka jest do połowy pusta, czy do połowy pełna?
 C : "Nieważne! I tak zaraz wszystko wypiję!"
 Potem wszyscy wyruszyli na parkiet. No może nie wszyscy... Vanessa postanowił, że usiądzie i nie będzie wywijać na parkiecie.
 Jolancie bardzo spodobały się tańce. ;D
 Kac : Hej, a ty czemu tak siedzisz?
 V : Nie przepadam za tańcem w klubach.
Kac : W takim razie dosiądę się do ciebie. Nie chcę, abyś była sama.
 V : Muszę ci coś powiedzieć.
 Kac : Mów śmiało!
 V : Myślałam, że będziesz gorszy, ale jesteś naprawdę okay.
 Kac : Mam to uznać za komplement? ;D
 V : Yy... Tak!
Kacper i Vanessa zaczęli rozmawiać o różnych rzeczach. Minuty uciekały nieubłaganie szybko. Dziewczyna bardzo dobrze czuła się w towarzystwie bruneta i nie chciał przestać z nim dyskutować.  Chciała zatrzymać czas, aby ciągle być w tym miejscu. Na tym niewygodnym, krzywym krześle w niegrzeszącym wyglądem pokoju, ale z nim. Nigdy nie dogadywała się tak dobrze ze swoim rówieśnikiem jak z Kacprem. Pomyślała, że może... zaprzyjaźnią się.
Nagle ktoś im przerwał.
Kat : No dobra, gołąbeczki. Wy tu gadu gadu, ale już jest późno. Wracamy do domu.
~~~
 Kac : My już będziemy iść.
 J : Kacper. Ty chyba oszalałeś! Zostajecie i śpicie tu!
 Kac : Nie będziemy kłopotem?
 J : Oszalałeś? Wy? Moja rodzina? Zostajecie tu i kropka!
 Kat : Ale zmieścimy się?
 J : Coś wykombinuję! Będzie wesoło!
 V : Ja już pójdę i zostawię was samych.
 J : Pójdę i zostawię was! Jest już późno i ciemno. Też u mnie nocujesz.
V : Poradzę sobie z dojściem do domu. Nie chcę być ciężarem.
 J : Cicho bądź, bo wygadujesz kompletne bzdury! A teraz sio! Wszyscy do domu!
***
Ten post wyszedł naprawdę dluugi i gratuluję tym co przeczytali wszystko, od początku do końca! ;D
Kisses and hugs!
CZYTASZ=KOMENTUJESZ

20 komentarzy:

  1. Genialne!
    Trzymam kciuki za Vanessę i Kacpra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.^^ Jeszcze nie wiadomo czy będą razem. Ja siedzę cicho. ;D

      Usuń
  2. Kanessa <3 haha, nie mam głowy do shippów ;D Pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna niespodzianka ;).
    To by było trochę dziwne, gdyby byli razem xd.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie mówi, że będą razem. ;P Zobaczymy ja sprawy się potoczą. Na tą chwilę Vanessa dobrze się dogaduje z Kacprem. Nic więcej. ;D
      Również pozdrawiam.^^

      Usuń
  4. Robi się coraz ciekawiej...
    Będą razem? Pasują do siebie (błagalna minka numer 86)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zaciekawiłam Cię. Hihi. ;D
      Czas wszystko pokaże. ;D
      Pozdrawiam.<33

      Usuń
  5. Organizacja urodzin wyszła Vanessie na 6 ;) Ciekawe czy między nią, a Kacprem zaiskrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vanessa dziękuje za pochwałę.;D
      Zobaczymy, zobaczymy. Kto wie?^^
      Pozdrawiam. <33

      Usuń
  6. Hej, czy byłabyś chętna aby wykonać ze mną collab? Bardzo bym się ucieszyła! Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zrobiłabym z Tobą collab. ;D Może skontaktowałybyśmy się przez maila?

      Usuń
    2. Jasne :)
      Napisz mi na lollisia14@gmail.com
      Dzięki!

      Usuń
    3. Jasne :)
      Napisz mi na lollisia14@gmail.com
      Dzięki!

      Usuń
  7. Czy ja dobrze zobaczyłam na obrazku 38 tą simkę, którą masz na profilowym? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń