poniedziałek, 4 lipca 2016

The Sims 4 CAS #1

Witam, witam! Przed Wami trzecia seria na moim blogu, a druga z simsów. 
Będę Wam tutaj pokazywać simów, których zrobiłam w casie oraz będę starała się dawać linki do modów, których użyłam. No to zaczynamy! ;D
***
Oto Emilia Żubr. Tak wygląda z bliska.
 Brwi
 Skin
Tak wygląda z profilu. ;))
Codzienny. 
 Emilia w oficjalnym prezentuje się tak. Dominują tutaj ciemniejsze kolory. ;)
Buty
Niestety sukienki nie udało mi się znaleźć. Jest ona (chyba) jednym z moich pierwszych modów i znalezienie linka do niej graniczy z cudem. ;(
Tutaj makijaż jest mocniejszy.
 Sportowy. Tak, musiałam dać świecące buty.;D
Bluzka
Buty
Spodni nie udało mi się znaleźć. 3;
W tym stroju simeczka nie ma makijażu, tylko przejechała sobie usta błyszczykiem, który nie wiem skąd mam w swoich modach. ;P
 Do snu. Jak ja uwielbiam te grube skarpety.^^
Piżamka
Skarpetki
No make-up. ;D

 W imprezowym Emilia zaszalała! Crop top, spódniczka "graffiti'' (przynajmniej ja tak uważam ;D) i wysokie szpile.
Crop top
Spódniczka
Szpile ;D
Tym razem postawiła na inne uczesanie i czerwony błyszczyk. ;P
Błyszczyk
Strój kąpielowy to po prostu komplet z gry.
Koczek;)
***
Jak Wam się spodobała Emilia? ;D Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z modów, które podałam, bo trochę czasu zajęło mi znalezienie ich.;) Napiszcie co sądzicie o nowej serii.
Kisses and hugs!
CZYTASZ=KOMENTUJESZ 

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna seria ;)
    Zapraszam do siebie!
    simsy-simomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się podoba. ;D Z chęcią zajrzę na twojego bloga!^^

      Usuń
  2. W koczku najbardziej mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy nie dać jej tego koczka w codziennym, bo faktycznie ładnie w nim wygląda. ;D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podoba się w stroju imprezowym ale bez makijażu też wygląda okej ;3

      Usuń
    2. Spodobała ci się taka szalona Emilia jak i naturalna. ;D

      Usuń
  4. A mi się taka szalona spodobała ;P Ogólnie ładna :3
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilia jest piękna <3 Najbardziej przypadł mi do gustu strój oficjalny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Widzę, że każdemu Emilia najbardziej podoba się w innym stroju.;D Pozdrawiam. <33

      Usuń