czwartek, 21 lipca 2016

1000 WYŚWIETLEŃ!

Witam, witam!^^
Wow, na moim blogu jest już 1000 wyświetleń! Serdecznie chciałabym Wam za to podziękować!  Nawet nie wiecie, ile radości sprawia mi każdy komentarz pod postem. Wtedy czuję, że to co tutaj robię nie jest tylko dla mnie, ale też dla innych ludzi. KAŻDY komentarz daje mi mega power! Nawet jedno słowo. Czuję się wtedy taka, taka... Poprostu szczęśliwa! Jeszcze raz BARDZO Wam dziękuję że jesteście ze mną. ;))
***
Przerywnik ;P
Na tą wyjątkową okazję chciałam zrobić jakiś special i wymyśliłam, że zacznę challenge z simsów.^^ Właściwie to nie wiem, kiedy wstawię "zerowy" post z przedstawieniem bohaterki i zasadami, ale postaram się jak najszybciej! Niestety taki prawdziwy post będzie wymagał ode mnie trochę więcej czasu i pracy. :/Mam nadzieję, że pomysł z challengem Wam się spodoba. Jeszcze nie będę zdradzać dokładnie, co to będzie. Niech zostanie to niespodzianką! ;D 
***
Dziękuję i do następnego!
Kisses and hugs!
CZYTASZ=KOMENTUJESZ

14 komentarzy:

  1. Gratuluję! :D Czekam na challenge <3 buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinszowania! Ani się obejrzysz, a będzie 10 razy tyle :D Nie mogę się już doczekać nowego wyzwania. Ściskam mocno ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! <33 Dziękuję bardzo za te milutkie słowa!^^
      Pozdrawiam serdecznie! ;***

      Usuń
  3. Gratuejszyn! Trzymaj tak dalej! Wyzwanie? Czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i będę się starać!;D Miło mi, że spodobał Wam się mój pomysł.<33

      Usuń
  4. Super, czek na jakiś special ;3
    P.S. zrób Opiekunkę bo siem niecierpliwiem

    OdpowiedzUsuń