piątek, 26 sierpnia 2016

The Sims 4 CAS #3

Witam, witam!^^
W poprzednim poście z tej serii prosiłam Was o propozycję, kogo mam stworzyć. Padły dwie opcje : szaloną simkę z kolorowymi włosami oraz simkę przypominającą jednorożca. ;D Postanowiłam to połączyć i zrobiłam mega kolorową, szaloną simkę (jednorożce kojarzą mi się z tęczą, więc myślę, że pasuje ;))!
Zapraszam!
***
Drodzy Czytelnicy, przed Wami niezwykle kolorowa i szalona simka, Daisy Colors!
Jak na pierwszy rzut oka można zauważyć, że lubi mocny i kolorowy makijaż.
Mówiłam już, że Daisy lubi kolory i jest zwariowana? Jej strój codzienny to potwierdza!
Tak wygląda Daisy oficjalnie. Spięła jej szalone włosy w koka (wiem, wiem, nie jest to idealnie taki sam kolor jak w codziennym, ale przymknijmy na to oko ;P) i postanowiła na bardziej stonowany makijaż. Te kolczyki są śliczne (wiem, że tak średnio pasują na oficjalny, ale Daisy to Daisy :P). <3
Niestety kolczyków szukałam jakieś pół godziny i nie znalazłam ich. Przepraszam. ;( Jedynie pamiętam, że są z TSR.
 Ubrać kolorową, szaloną simkę w oficjalny? Ten strój to było dla mnie wyzwanie.
Moje simki zawsze muszą mieć związane włosy w sportowym (tutaj też przymknijcie oko na kolor włosów ;P).
Tak prezentuje się nasza simeczka w całości!
Daisy bez makijażu.
Ostatnio u Marigold wyłapałam taką mega kolorową piżamkę.^^
Zabijecie mnie za ten makijaż! ;D Wiem, że nic tu do siebie nie pasuje, ale to jest strój imprezowy i Daisy, a jak wiemy, ona uwielbia kolory! ;D
Teraz tak patrzę, że tylko makijaż jest taki kolorowy, a strój zachowałam w różach i bieli. Hmm...
Spodenek również nie znalazłam. ;( I też są z TSR.
Na basen.
Daisy ma taki słodki strój w lody.<33 Do którego nie znam linka, bo pochodził z jakiegoś bloga. ;( Po raz kolejny przepraszam. :(
***
Powiem Wam, że bardzo przyjemnie tworzyło mi się tą simkę. Nie musiałam się zastanawiać, czy to do siebie pasuje. Czy ktoś korzysta z modów, które podaję? Bo szukanie ich zajmuje mi sporo czasu i mam nadzieję, że ktoś sobie coś pobiera. ;) Chcecie abym nadal podawała linki?
Piszcie w komentarzach propozycję następnych simów/simek jakie chcielibyście zobaczyć. ;***
Kisses and hugs!
CZYTASZ=KOMENTUJESZ



13 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna :D Połączenie różnych kolorów, taki misz-masz idealnie mi do niej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka miała być! ;D Cieszę się, że udało się mi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega oryginalna simka. Lubię takie :P
    Ja korzystam z tych linków co podajesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie po raz pierwszy simka się nie podoba :P.
    Ale doceniam starania :).
    PS Korzystam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust. ;) Innym się podoba, a innym nie. ;)
      Cieszy mnie, że korzystasz! :D

      Usuń
  5. Naprawdę szalona simka!:D Osobiście nie lubię takiego stylu ale coś mi się w niej podoba :p Dopiero ostatnio znalazłam Twojego bloga i z chęcią go zaobserwuje bo jest dużo wpisów, które naprawdę mnie zainteresowały :D Ps.Zapraszam również do mnie simsowomigotkablog.blogspot.com Może akurat spodoba Ci się on i zaobserwujesz :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że zainteresowała Cię mój blog!^^ Z chęcią wpadnę do Ciebie. :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio podoba mi się jej twarz (a szczególnie usta), ale coś w niej jest... A tak wgl, to aż żołądek ściska na myśl o szkole >.< (tak poza tematem XD)

    OdpowiedzUsuń