czwartek, 1 września 2016

Wyniki ankiety + parę informacji

Witam, witam!^^
Od razu przejdę do rzeczy i nie będę Was zanudzać. ;P Stworzyłam ankietę, w której mieliście wybrać, gdzie seria "Opowiadania" ma być kontynuowana. 8 głosów było na bloga, a 6 na Wattpada, więc ta seria będzie kontynuowana tutaj. Mam nadzieję, że cieszycie się z wyników i osoby, które głosowały na Wattpada będą i tu czytać.;) Ale powiem Wam, że myślałam, że zagłosujecie w 3 dni, a tu codziennie głosy się zmieniały! ;D
Przerywnik. ;P
Jak możecie zauważyć, zmieniłam wygląd bloga. Na dworze niedługo będą leżeć złote liście na chodnikach, a ja miałam tutaj kwiatki. :P Poza tym miałam wrażenie, że trochę przesadziłam z różem. ;D Teraz postawiłam na biel, czerń, trochę szarości i elementy czerwieni. Według mnie jest teraz o wiele lepiej! A Wy co uważacie? ;)
Kolejna  informacja : założyłam Instagarama! Jeżeli chcecie zobaczyć, co tam dodaję, zapraszam. ;) Moja nazwa : sophiedisneyy
Czy coś jeszcze chciałam napisać? Następnym postem będzie "Opowiadanie", lecz zmieniłam nazwę na "Zagubiona" i ten tytuł bardzo mi pasuje do fabuły! Pierwsza część wyszła mi bardzo długa, ale nie chciałam już tego dzielić na dwie części. ;) Jest też bardzo podobna, ale nie chciałam zbyt wiele zmieniać. Największą zmianą jest to, że piszę z perspektywy głównej bohaterki -Magdy.
Dobra, kończę, bo zaczynam się rozpisywać! ;D

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szczerze to myślałam, że więcej głosów będzie właśnie na Wattapda i tam się z tym przeniosę.

      Usuń
  2. O, zaobserwuję Cię na instagramie ;) Ja nazywam się liv_017 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosowałam na bloga :)
    Czekam na dalszą część :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część "Zagubionej" pojawi się w weekend, więc czekaj cierpliwie! ;D

      Usuń
  4. Super że wygrał blog! Dla mnie bez sensu byłoby to rozbijać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tak btw to czekam na Opiekunkę <3

      Usuń
    2. Cieszę się, że się cieszysz!xD Właśnie jestem w trakcie robieni 7 części Opiekunki.^^ Ale wcześniej chcę Wam jeszcze wrzucić "Zagubioną" i pierwszą (a właściwie drugą ;P) część nowej serii.^^

      Usuń