piątek, 16 września 2016

TAG jedno słowo

Witam, witam!^^
Dziś przychodzę do Was z czymś innym, a mianowicie z tagiem. Nominowała mnie do niego Clara.^^ Chodzi o to, że muszę odpowiedzieć na pytania tylko jednym słowem. Zaczynajmy! :D
***
1. Twój telefon?
Ładny.
2. Twój partner?
Fikcyjny.
3. Twoje włosy?
Kręcone. :D
4. Twoja mama?
Kochana. <3
5. Twój tata?
Aktywny.
6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Książka.<3
7. Twój sen z zeszłej nocy?
Dziwny.
8. Twój ulubiony napój?
Dobry. :D
9. Twój wymarzony samochód?
Mały.
10. Pokój w którym teraz jesteś?
Mój.^^
11. Twój strach?
Samotność.
12. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Sobą. :)
13. Ostatnia rzecz jaką jadłaś?
Obiad. ;D
14. Twój przyjaciel?
Najlepsza! <3
15. Co teraz robisz?
Piszę.
16. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Dziś. 
17. Czego teraz słuchasz?
Ciszy.
18. Twój komputer?
Błyszczący.^^
19. Za oknem?
Słońce.
20. Zima?
Czekam! :D
21. Wakacje?
Mega!^^
22. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Odpoczynek. :')
23. O czym teraz myślisz?
Piąteczek! :D
24. Piwo?
Fuu!
25. Jaka nie jesteś?
Cierpliwa.
26. Twoje życie?
Dziwne.
27. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Wtorek.
28. Co jest w twoim telewizorze?
Pustka.
29. Meksykańskie jedzenie?
Niewiadome.
30. Twoje łóżko?
Wygodne.^^
***
Uff! :D Ciężko było się ograniczyć do jednego słowa - lubię się rozpisywać (i rozgadywać). To dopiero drugi tag na moim blogu, więc mogliście się o mnie trochę więcej dowiedzieć.^^
Czy kogoś nominuję? Każdy kto chce, niech go wykona! :D
Do następnego! ;***

13 komentarzy:

  1. Też robiłam ten TAG :)
    Nawet dużo mamy tych samych odpowiedzi: 5, 10, 13, 15, 16!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu płakałaś? A tak poza tym super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja też lubię się rozpisywać, ale bardzo mi się spodobał ten Tag może sama go zrobię? ps. Jeżeli chodzi o pocztę to dalej nie mogę jej naprawić :( I jeszcze pytanko kiedy jakieś simsy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia tego TAGu! :D Szkoda z tą pocztą. :(
      Simsy były we wtorek, a na razie nie mam czasu na granie nauka, szkoła, więc nie mam pojęcia, kiedy będą.
      Pozdrawiam.^^

      Usuń
    2. Hej, hej moja skrzynka pocztowa już działa :) Niestety nie znalazłam twojej wiadomości mogłabyś wysłać ją jeszcze raz? :* Pozdrawiam

      Usuń
    3. Oczywiście, zaraz wyślę. ;)

      Usuń
    4. Okey, odpowiedziałam już :* Ughh.. mam nadzieję, że doszło :d

      Usuń
  4. Pytanie 3 - cudowne *u* Super tag!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak to napisałaś!:D Czy ja wiem, czy takie cudowne...

      Usuń