wtorek, 21 czerwca 2016

200 WYŚWIETLEŃ!

Witam, witam!^^ Ach... Już jest 200 wyświetleń na moim blogu! BARDZO, ALE TO BARDZO WAM ZA TO DZIĘKUJĘ!;*** Z tej okazji postanowiłam zrobić TAG ; 100 PYTAŃ, KTÓRYCH NIKT NIE ZADAJE. Oj czeka mnie dużo pisania, he he.;D
Miłego czytania!*.*
***
1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Moja młodsza siostra.<33
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Raczej przy zamkniętej. Kiedy byłam mała bałam się, że coś w nocy wyskoczy z szafy, ale na całe szczęście mi to minęło. ;D
3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Nie.
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Oj tak. A w lecie cała kocem.;P
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Nie przypominam sobie, ale kto wie co robię w nocy. xD
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Nie wycinam, więc nie korzystam. Logiczne? Logiczne.
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Co to za pytanie?!
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Bardzo.:)
9. Czy masz piegi?
Nope.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Różnie bywa.
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Dużo rzeczy mnie wkurza, ale nie wiem czy są to rzeczy, które denerwują tylko mnie. 
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Oczywiście! Liczyłam kroki do Lewiatana i nie było jednego, tak jak mówią w reklamie, tylko około 100. xD
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Jak byłam z rodzicami w lesie.  ;P
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Prawie codziennie tak robię. Jeżeli to można nazwać tańcem. ;D
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
To jest zadziwiające, ale nigdy. Ach, mogę być z tego faktu dumna! ;P
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
Yyy... Z nikim. xD
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Hmm.... MAMO?!
19. Piosenka tygodnia.
Syd Matters - To all of you. To nie piosenka tygodnia. U mnie to piosenka roku.<33
20. Czy podobają ci się faceci ubierający się na różowo?
Sama nie wiem. To zależy.
21. Czy nadal oglądasz bajki?
Oj tak. Chyba nigdy z tego nie wyrosnę.<33
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
O bosh... Chyba nie oglądałam filmu, który mi się nie podobał. Albo na tą chwilę sobie nie przypominam.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Pod oczkiem wodnym w moim ogródku.;P
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Sok albo herbatę.
25. Ulubiony sos do nagetsów?
Chyba ketchup.
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Pizza i zapiekanki makaronowe.<33
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Alicja w Krainie Czarów, Harry Potter <33,Koralina , Kraina Lodu, Zaplątani... Oj mogłabym tak dłuuugo wymieniać.;D
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Mama.;P
29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
Nope.( ͡° ͜ʖ ͡°)
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
Hu hu hu.... Chyba w 4 klasie.;P
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie i jak narazie ta umiejętność nie jest mi potrzebna. ;D
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie. Może jakieś inne pytanie, do którego będę miała inną odpowiedź? ;P
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
NIEE!!
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Bo nareszcie! ;D Masło, ser, szynka, sałata, rzodkiewka. Mniam!
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
To zależy, ale chyba płatki z mlekiem.
37. Kiedy chodzisz spać?
Ojojoj... RÓŻNIE! Od 23 do 3 w nocy. ;P
38. Czy jesteś leniwa?
Niestety.
39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Za księżniczki, Ach, lata przedszkola, powróćcie!
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Chwileczkę! Google > chińskie znaki zodiaku> koza.;P Jestem kozą śnieżną!
41. W ilu językach mówisz?
Po polsku, angielsku, ale będę uczyć się jeszcze niemieckiego.
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nope.
43. Lego czy lincoln lego?
A co to jest?;P
44. Czy jesteś uparta?
Tak.;D
45. Leno czy Letterman?
Znów nie wiem.
46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Tak i teraz zaczynam jeden.
47. Czy boisz się wysokości?
YESS!!
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Tak. Ciągle śpiewam i tańczę choć nie mam do tego talentu. ;P
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Chyba tylko raz mi się zdarzyło.
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Tak. xD
51. Czy używałaś broni?
A łuk się liczy? ;P
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Parę miesięcy temu.
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Oglądałam tylko "Mamma mia" i był spoko, ale poza tym nie miałam więcej do czynienia z miusicalami.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Raczej nie.
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Oczywiście! Najlepsze z kaszą.<33
56. Ulubione ciasto owocowe?
Szarlotka.^^
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Piosenkarką i aktorką. ;P
58. Czy wierzysz w duchy?
Zostawię to bez odpowiedzi.
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
Wielokrotnie.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Nie.
61. Czy nosisz kapcie?
Nie. Grube skarpety rządzą!
62. Czy nosisz szlafrok?
Tak.^^
63. W czym śpisz?
W piżamie.
64. Pierwszy koncert?
Nigdy nie byłam i bardzo z tego faktu ubolewam. ;(
65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman?
66. Nike czy adidas?
Nike.<33
67.  Cheetos czy fritos?
Cheetos.
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
Co takie trudne pytanie?3; Ale chyba orzeszki, bo jest większy wybór.;D
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
Nie.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
Tak. W przedszkolu do 2 klasy.
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Starsza siostra- makijażystka, młodsza siostra -aktorka. ;P
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Tak.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Nope.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Tak.^^
75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie, ale chciałabym. Nie wiem, dlaczego, ale mi się podobają. ;D
76. Czy masz gramofon?
Nie.
77. Czy palisz kadzidełka?
Nie. Palę woski zapachowe.^^
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
A w postaci fikcyjnej się liczy?;D
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Hurts.^^
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Jak już wcześniej pisałam, nie byłam na żadnym koncercie.);
81. Gorąca czy zimna herbata?
Ciepła. 
82. Cukier czy słodzik?
Miodek.^^
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Nie zbyt. ;/
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Yes.
85. Czy jesteś cierpliwa?
Oj nie.; D
86. DJ czy zespół na wesele?
Myślę, że zespół.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak.^^
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
Nie i nie chcę.
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Zielone bez tego pomarańczowego w środku.
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Coś tam potrafię.;P
91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon, chociaż ja mam w piwnicy. ;D
92. Chcesz wyjść za mąż?
Tak.
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
Nie mam męża. xD
94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w przedszkolu?
Nie powiem.xD
95. Czy dążysz do celu po trupach?
Raczej nie... Chociaż... Sama nie wiem.
96. Czy masz dzieci?
Nie.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
Tak.
98. Ulubiony kolor?
Wymienię parę : biały, szary, czarny, niebieski. <33
99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tak. ;c
100. Czy chodzisz na fitness?
Nope.
***
Skończyłam. ;D Trochę się nad tym napisałam, ale nie narzekam. Mam nadzieję, że tag się wam spodobał. 
Jeszcze raz dziękuję za 200 wyświetleń i do następnego postu? Posta? Jak wiecie to napiszcie.;P
Kisses and hugs!
CZYTASZ = KOMENTUJESZ







7 komentarzy:

  1. Wyprzedziłaś mnie, tez chciałam zrobić ten tag ;D.

    OdpowiedzUsuń
  2. I dowiedziałam się new faktów o Tb ;3 ^^ Super *-*
    Czekam z niecierpliwością na kolejny post :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jeszcze będę robić jakieś tagi to będziesz miała nadmiar wiedzy o mnie. ;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. 53: Mamma mia best movie ever!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń