środa, 15 czerwca 2016

Zuzanna Fiołkowska

Witam, witam!^^
Dzisiejszy post będzie o mojej ukochanej simce : Zuzannie Fiołkowskiej.
Jak dla mnie jest piękna i ostatnio ciągle ją męczę w simsach.;D
Zapraszam do czytania.:)
***
Tak wygląda Zuzanna z bliska (chyba nigdy nie mówię na nią Zuza ani Zuzia, zawsze Zuzanna sama nie wiem, dlaczego ;P)
Oficjalnie.
Sportowy.
Do snu postanowiła zostać Batmanem w żółtych skarpetkach.;D
Na imprezę. Według mnie te włosy idealnie do niej i do tego stroju pasują. Taki czarny kot. Nie wiem, dlaczego tak mi się skojarzyła.;P
A w kąpielowym możecie zobaczyć jej figurę.
Tutaj dla ciekawskich Zuzanna bez makijażu.
***
Pewnie zastanawiacie się, dlaczego nie pokazałam ubrania codziennego. Postanowiłam zrobić to w inny sposób, a mianowicie zrobiłam mojej simce sesje zdjęciową.;P
Ubóstwiam to zdjęcie!
To również.;D
W ruinach.^^
To ujęcie jest bajeczne. Te widoki w tle. *.*
***
A teraz pare zdjęć z chłopakiem.
Pierwszy pocałunek... Kto też uwielbia ten moment w simsach? Jak dla mnie to jest zawsze mega słodkie. <3

Leżenie na chodniku zawsze spoko.;D

Czas na selfie! Kto rozpoznaje tego sima?:D


Urocze. <33
***
Zuzanna ma najlepszą przyjaciółkę Yuki Behr (?), z którą mieszka. Oto ona. Taak, zrobiłam jej małą metamorfozę.;D
Tulimy!
Zrobiłam im więcej zdjęć ( tak mi się wydawało), ale zamiast C naciskałam V. Lama ja.;P
*** 
Mam nadzieję, że taki wpis się wam spodobał. Napiszcie koniecznie swoją opinię w komentarzu, czy będziecie chcieli więcej takich postów. Pozdrawiam.^^
CZYTASZ=KOMENTUJESZ

8 komentarzy:

  1. Wiedziałam,że "taki blog" to właśnie coś dla Cb *-* Pięknie zdj :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję.<33 Ty chyba za bardzo mi słodzisz.;D

      Usuń
  2. Wiedziałam,że "taki blog" to właśnie coś dla Cb *-* Pięknie zdj :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle urodziwa i fotogeniczna simeczka z poczuciem stylu <3! Do tego ma jeszcze wspaniałych znajomych ;D. Planujesz dzieci? :>
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o dzieci to w niedalekiej przyszłości Zuzanna będzie w ciąży. ;D Dziękuję i również pozdrawiam.^^

      Usuń